Vězeň

 Konečně něco přidávám. Sesmolila jsem text v básni k nové povídce, kterou se budu snažit začít vydávat během září. Momentálně si užívám přítomnost covidu, tak se mi ani nechtělo zvednout ruce ke klávesnici a něco psát. Tento týden vyjde ještě díl bosse, tak je na co se těšit. Pěkné čtení nahodilých slov. 

 

Vězeň

Jsem zamčená v komoře,

o pomoc křičím a volám,

tluču pěstí na dveře,

únavou, už se vzdávám.

 

Pokus marný, jak dostat se z klece?

 

Okénko je, až tam nahoře,

chvíli sedím, po místnosti koukám,

v očích se mi odráží mříže,

jen do kobky zpátky marně padám.

 

Nepustí mě snadno přece?

 

Nikdo mi klíčem neotevře,

je jedno, jak moc se snažím,

slyším kroky, strach mě sevře,

otčím odemyká dveře.

 

Jak ocitla jsem se v téhle hře?

 

Jsem zamčená v komoře,

v koutě kde světlo není,

někdo chodí po dvoře,

něco se tím změní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka