Novinky v sf a NOVÁ podzemka

Tento článek není zatím kompletní a je jen informativní.  Novinky postupně přiřadím do článků, kam patří. Budu to tu ještě upravovat dle aktualit a získaných informací. čtěte celý článek :) klik


Dojde k celkové úpravě mapy podzemek, které jsou časem nepřehledné a zavřené. Samozřejmě včetně nového designu a uspořádání. Dokonce nám to bude ukazovat na jaké úrovní získáme epik z dungu. Poslední boss v dungu musí dát 100% epik, dříve to tak nebylo. Jedná se o 5 nových podzemek po 10 protivnících jak ve světle, tak ve stínu.

Budou opět od určitých úrovní a do hry se budou přidávat postupně snad každý pátek (v pěti týdnech může samozřejmě dojít ke zdržení.) Jakmile bude stanovena úroveň nálezu a těžba klíčů v dole na drahokam samozřejmě dopřidám do článku, aby nám tam nechyběli a do postupu hrou, ať je to aktuální.

světlo od lvl 240 a stín 350 těžení v dole dům hrůzy 

Verze 14,100  bude obsahovat podzemka jak klasická, tak ve stínu a samozřejmě se na nás pomalu hrne Hellevátor na téma obžerství, který je opět trochu jiný. S novým podzemím nám přidají další úspěchy (achievementy) celkem 10 nových položek na splnění.

Měla by být  přepracovaná podpora pro anglickou verzi a postupně i ta globální.

I samotná naše postava má projít změnou, kdy bude více přehledné alter ego, úlomky zrcadla pomocí klávesnice, což teda nepoužívám :D )

Splnění úspěchu hranaté očí se sběrem šťastných minci byl uploadnut, aby bral i mince nalezené v úkolech při akci lucky day.

Došlo k další opravě na třídě druida, aby se to doladilo. Výpočet jeho brnění byl opraven a měl by po aktualizaci ukazovat správnou hodnotu.

Zase nám trochu usnadňují práci s inventářem. Pokud dostanete střep, vejce mazlíčka a nebo klíče od dungu, již nebudou v inventu, ale přímo se odkáží na místo kam patří a vy je tam aktivujete a nebo se spustí sami dle nastavení.


To by bylo takové info o důležitých věcech a teď z jiného soudku…. Oprava chyb :D

V tom se vždycky, tak plácaj. Nevím jestli něco vylepšujou nebo zhoršujou :D

Úspěch v albu Santa Claus funguje správně po sundání bot 5.prosince se 6.prosince splní.

Úspěch  jet na drakovy  byl též opraven.

Houbičkář ukazuje správně balíčky a platební metody. Kódy od influecentů lze zadávat bez chyby.

Bardovy atributy na předmětech blbnuly, už by neměly :D

Toto je spíše pro vůdce. Jedná se o takový chyták, jak získat věhlas cechu při útoku, již to nejde a já ani netušila, že to takhle některý dělali. Vytvořit cech a zaútočit na cech a odejít. Cech se zrušil a automaticky cech napadený vyhrál. To já raději normál bitvu proti cechu okolo nás, než nějaký podvod.

Pak je tam ještě pár maličkostí, které jako správný blbec psát nebudu, protože si jich ve hře ani nevšimneme :D To je ode mě vše a obrázek páčko.  



 

 

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka