Shakes a Fidget update+ legendáro

 

 

Ahojte. Ano, ještě pořád se zdržuju u cukroví, ale zítra končím. Vážně to bude všechno slepený a zadělaný v krabicích. Uvidím jak moc se mi bude chtít o víkendu něco psát nebo ne. Dost mě to vyčerpalo. Každopádně jsem se dozvěděla o updatu do sfka, tak se musím podělit :D

 

Ještě připomenu, že ty rychlé kody k houbaři co posíláme občas navečer platí jen do 22 hodiny večerní nejedná se o klasický kod, který lze použít celý víkend.  

Tip do hry: Jak na mobilu, ,tak na pc jsem si všimla, že kostky odklíkám mnohem rychleji, když kliknu na kelímek při hodu, krásně jsem během minuty odklikala kostky ( 10 pokusů) a epiky měla v inventu při téhle akci se to dost hodí nemusíte čekat, až dopadnou kostky sami. Asi jsem si to uvědomila dost pozdě, ale fakt mi to ušetřilo dost času, když toho klikám víc, až zas dají 20 hodů bude se to taky hodit :D 

Co nás čeká a nemine v updatu číslo 15.0 ­­­­?

LEGENDÁRNÍ PODZEMKO Lord of things.

Opět bude spuštěno s novými soupeři. Dokonce nás čekají  nový bossové celkem čtyři.

Přidají nám další 3 nové epiky. Tentokrát je to přilba, prsten a talisman.

Nový volitelný ultimátní dung nemám páru co nám to tam bude zase trolit :D počkáme si na výpadky :D

V legendáru bude upozornění na vyzvednutí odměny, pokud jste zapomněli.

Limit pro celkovou úroveň ve hře byl zvednut z 700 na 800 lvl.

Tak, teď ty vylepšení :

Připsání odměn z legendárá přímo, už by se nám to také nemělo hromadit v inventáři.

Výkon hry byl optimalizován ( doufám, že se nejedná o rychlost šneka jako tomu bylo posledně :D to se nedalo hrát. )

 

Epická dobrodružná extravagance  byla opravena. Mělo by to dávat epik po dokončení touhy z prvního piva a pak po vypití desátého.

V podsvětí zvedli pro větší úrovně kapacitu zlatého dolu. Zlaťáčky všechny jsou moje :D

Opravili popisky nalezení mazlíku v jiných jazycích, prý tam byli kraviny.  

Zvýraznění zvířete a ovoce ukazatelem.

 Důl na drahokam a síň rytířů má lepší text. Škoda, že ho nepotřebuju :D

Byl problém s příchodem nového hráče do cechu, kdy to příjmutí trvalo dlouho, no už by nemělo. Zobrazení by mělo ukazovat správně.  

Došlo k opravě chyb se světlím podzemkem. Popisky jsou taky v pohodě. Pro jazyk italský a maďarský došlo k úpravě popisků podzemek.

Odemknutí podzemek a mazlíku by měli správně odemknout bez záseku.

Jako vždy to obsahuje ještě několik oprav, kterým stejně nikdo nerozumí, tak je nebudu vypisovat :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka