Tajemství říše nevyzradíš

Trochu jsem si pobrukovala a přitom mě napadly tyhle blázniví slova. Snad se bude někomu líbit. Další díl k nějaké povídce asi koncem týdne. 

 

Můžeš mi říct tajemství své říše?

Na tvou počest pozvedneme plné číše.

Šeptej do ouška, pojď trochu blíže,

pak zaklapnou se za tebou rezavé mříže.


Pojď blíž, ať víš, co mi nedovolíš.


Sedíš v temném koutě tiše.

Stráž pro císaře zprávu píše.

Čekáš na svůj ortel, kručí ti pak v břiše.

Vyhostí tě do stoleté chýše.


Pojď blíž, ať víš, proč neseš svůj kříž.


Vždycky míříš mnohem víš, 

řekni tajemství mi spíš,

a potom uvidíš,

moji tajnou skrýš.


Jsem tvoje vězení,

to se nikdy nezmění,

pravda z toho pramení,

i kdyby bylo zatměni.


Pojď blíž, stejně nic nevyzradíš.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka