Řetěz moci Irián 56.díl


Ziel:

„Co jsi zač?“ Zeptám se s trochu lepší náladou, než jsem měl před chvíli. „Váš služebník. Vždycky jsem chtěl být pod vaším velením, ale Drell mě nenechal. Pořád říkal, že nemám na to, abych vám sloužil. Docela nedávno jsem se dozvěděl, že přišel o krk, tak bych rád zaujal jeho místo. Naučil jsem se všechny jeho techniky vrhání nože. Vezměte mě do služby.“ Sklonil se ještě víc. Jeho chování a klidná hlava. To je  přesně to co potřebuju. „Dám ti menší skupinu mužů. Pokud splníte úkol bez chyb nechám si tě tady a dostaneš mnohem víc šancí se předvést.“

„Jak poroučíte. Splním i nemožné, abych se stal vaši pravou rukou.“ Nechal jsem mu poslat několik tupců a dekret s misí. Chci vidět, jak dokáže ovládat úplně neschopné muže. Drell se snažil, ale i tak se našel nějaký tupoun co zbabral i něco jednoduchého. „Jděte a sledujte je. Chci vědět i sebemenší podrobnosti.“ Poslal jsem za nimi špeha, když vyrazili. Tohle mohlo úplně změnit situaci pokud si poradí i s těmahle. Mnul jsem si ruce a čekal na dobré zprávy. Mezitím se vrátil jeden z oddílu vyslaných na severní stranu země. Report obsahoval velikost vojska a jejich bohatství. Věděl jsem, že se momentálně nemohu rovnat někomu mocnějšímu, ale ten čas příjde. Stačí, abych měl pod kontrolou město a svou sílu Iriánské květiny, pak mě nic a nikdo nezastaví. Až se to stane, tak tu vědmu vlastnoručně pošlu za Iriánem.

Arian :

„Dobré ráno. Má..“ Včas jsem se zaseknul a dořekl. „Máme pěkný den.“ Když jsem viděl muže stojícího po boku Paní Helen. Na první pohled bylo poznat, že je to vznešený pán. Možná někdo jiný by podle oblečení řekl, že je obyčejný, ale vyzařovala z něj aura hodná autority. Někdo takový by mohl stát na straně naší madam a pomáhat Renovi vládnout. „Už jste si mě dostatečně prohlédl? Mám nějaké chyby?“ S úsměvem napřáhl ruku, abych si s ním potřásl. „Já jsem Finriel a jsem rád, že jsme přišli včas. Přátelé mojí Helenky jsou i mí přátelé.“ Zamilovaně se na ní podíval a já věděl, že to byl jejich osud.

Pokloním se, když mi dojde, kde jsem slyšel jméno Finriel z Nariánu. „Tohle už nedělej. Jsme přátelé. Helen mi o vás cestou vyprávěla. Jste velice schopný, ale k věci. Musíme najít Rena. Nesnesu, aby byli dál odloučeni. Víte, kde je?“ Paní Helen přikývla a já řekl hrubá fakta o útěku, ale vynechal jsem, že je to budoucí Pán Iriánu. Nevím proč to Paní Helen skrývala, ale muselo to mít svůj důvod. „Pošlu tam několik lidí, aby zajistili oblast a my se mohli dostat dovnitř. „To bohužel nebude možné. Celá budova byla srovnána se zemí. Když mě zajali došlo k výbuchu. Od té doby nemám žádné zprávy ani spojení s lidmi na druhé straně hory. Dostat se k nim je takřka nemožné. Pokud se jim podařilo přežít nemůžou se vrátit.“ Pan Finriel se zamyslel. „Stejně by jsme to tam měli prohledat. Třeba zanechali nějakou zprávu.

Nabídnul jsem se, že půjdu s nima, abych jim ukázal cestu a správný dům. „Ty tady zůstaneš. Musíš se léčit.“ Pan Finriel vzal pár mužů a já zůstal sám s Paní Helen. Nebál se osobně dohlédnout na pátrání. Odešli a já před sebou uviděl obyčejnou ženu čekající na svého syna. V té chvíli bylo jedno jestli je to královna této země, ale hlavně to byla matka.  Najednou si dovolila, to co před ostatníma celou dobu skrývala. „Bude v pořádku?“ Řekla přes uplakaný obličej. Naposled jsem jí takto viděl, když zemřel náš Pán Kreán. To byl jediný den, co si dovolila plakat. „Určitě bude. Pan Ren je silný a jen tak něco ho nerozhodí, ale v tunelu byla i Mel.“ Dodám a sám si pro sebe řeknu. A Mary. Po tváři mě přejel bolestný výraz při myšlence, že jsem jí ztratil. „To je ta mladá slečna?“ Přikývnu. „Je hodně statečná. Se svojí sestřenicí Mary nám hodně pomohly.“ Paní Helen unaveně vstala a podívala se z okna. „Ráda bych jí poznala. Určitě se bude hodit do naší rodiny a Mary také.“ Mrkla na mě spiklenecky, když se uklidnila.

Finriel:

„Pořádně to tu prohledejte, ať vám neunikne ani skulinka, kde by se mohl skrývat vchod.“ Snažím se odvalit menší kameny a kusy cihel co mi stály v cestě. Udělali z toho místa doslova fašírku. Nezůstalo nic co by připomínalo dům. Museli použít nálož a odpálit to.       

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka