Update SF 17.0 novinky

 

Opět se hlásím ze světa shakes a fidget, kde proběhne nový update 17.0. Co nás čeká a nemine?

Nejdříve k výtahu. Nově v něm najdeme předpeklí a bude spuštěno, již tento měsíc. Nejdřív poraz předpeklí a pak se dostaň dál. Víc infa, krom toho, že se jedna o vylepšenou grafiku a odměny nemám. Prý to bude v novém traileru a nebo na twitchi.

V příštím legendáru dojde ke změnám. Čeká nás  podzemí s názvem ĎÁBELSKÁ firemní oslava. Byly přidány nové zbraně a nepřátelé, Včetně vylepšených efektů a zvuků.

Nově od příštího pátku tedy při spuštění výtahu bude dostupný twich DROP, kde se můžete dočkat též odměn. Mělo by to jít propojit, až příští pátek ne tento. Já tam nikdy nechodila a asi ani chodit nebudu, protože ani nevím jak se taková blbost propojuje a účty jsem si pořád nedala pod jedno přihlášení. Nějak mě ta odměna hub netáhne. Twitch bude vždy po delší době resetován, takže odměny se budou opakovat není to tedy jen jednorázové.

Konečně by se měla připravovat první příprava fůze některých serverů tedy jejich spojení, jen jsem zvědavá jak to dořeší, protože já třeba například hraji na s1 i s2, kdyby je spojili co bude s oběma cechama a postavama ? Jsem na to zvědavá jak to vyřeší, protože by se ze mě hnedle stal mulťák :D   

Došlo ke zvednutí odměny zlata za úkoly a jejich zmenšení obtížnost. Prý se častěji prohrávalo.   

Přidáno tlačítko komunity od lvl 20 přihlásít se můžete  do komunitního portálu. (nevím jaký bude účel případně doplním. )

Některé ikony tříd v síní dostaly nový obrázek nebo byla upravena jejich velikost.

ID postavy se dá skrýt v nastavení aktivováním oka. Úprava přihlášení postavy, kde najdeme již jen ikonu na přihlášení postavy. (Je to čím dál víc na budku :D ) ještě lze nově propojit i s beta serverem, tam sem já teda ani nepáchla.

POZOR : Přihlášení postav v možnostech postavy, pokud zaškrtnete políčko automatické přihlášení a tím se nesmažou ani přihlašovací údaje ani při obnovení stránky či jejího zavření. Předně upozorňuji tupce co se rádi přihlásí na pc třeba ve škole, aby jste tam jaksi nezůstali přihlášený :D když zvolíte tuto možnost.

Odpočítávání nového serveru bylo dáno nad výběrem postavy na hlavní stránce. Též tam najdete webový obchod a komunitu sfka. Vše to bylo umístěno na hlavní stránku..

Následuje výpis opravených chyb, které způsobí další bug :D

Upraveno poškození u lovce. Zobrazuje správně 50%.  

Mazlíčci děloželva a stromodoch budou nově vázány na podmínky legendárního podzemka či výtahu změna bude, až od příštího roku. Naštěstí jde jen o tyto dva zmíněné.

Přepsání bitevních správ docházelo ke špatnému zobrazování a přehrávání pak to taky vyhazovalo dvojité psaní do chatu, už by to nemělo dělat.

Oprava popisků v  síni slávy a správně se zobrazující počet mazlíků.

Co tam máme ještě za drobnosti a blbosti ? Beru to letmo opravy textů neřeším toho si ani nevšimneme :D

V poště na najetí cechovních boju se dá již spustit blblo to.

Vylepšení pro steam službu : Podporu lze nyní kontaktovat i přes QR kód.

Tlačítko pod kódem přesměruje na Helpshift přes prohlížeč.

Změny smluvních podmínek, jen nepíšou jakých kvůli tomu to nebudu číst znova :D

Podzemka a požadavky na klíče se jíž zobrazují bez chyby po splnění.

To je vše případně dodám info pokud bude něco dalšího. Kdo čeká na povídky, tak se ze mě stalo nemocné tele a ještě lenoch v jednom. Pěkně mě dali u doktora tetanovku  injekci tvl já se sotva hrabu a absolutně nemůžu na slunce. Reakce i s křečema.  Doufám, že už to bude dobrý a začnu zas pomalu fungovat a do toho to super teplo, kdy se mi nic nechce a kdo to uhodne?  A no…. Ano určitě zase nečekaně chytla od synovce kašel … hnusnej silnej kašel a nedá se ani spát už tedy i vykašlávám jinak nemám rýmu prostě nic, ale tohle je hnus. Já ho asi přestanu hlídat :D Místo všech hnusnejch sirupů a kapek / stoptusin. hedelix, kaloba , tabletky proti kašli ... vite co zatím zabralo ? Jistě starej recept cibule v cukru upíjím vodičku a trochu se to lepší. Takovejch peněz za svinstvo a zas to zachránila cibude :D 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka