Sf twitch odměny za sledování, shop a houby zdarma

Zdravím.

Ráda bych tady přetvořila první článek o sfku a tím je pro mě novinka. Věřte nebo ne doteď jsem to nepoužívala a jsem na to úplnej blbec, že jsem se musela zeptat i kde vybrat odměnu. :D 

Spousta z vás to jistě zná nebo používá, ale pro ty lopaty jako jsem já vám řeknu něco o twitch a odměnách do sfka.

První krok je se na www.twitch.tv/sfgameofficial  udělat účet a dát sledovat sfgameofficial. Je to jednoduchý, protože jsem to vládla :D Normálně vyplníte přezdívku a heslo, pak to po vás chce buď číslo nebo přecvaknete na mail. Já šla do mailu je to pro mě pohodlnější a musíte to kódem, který vám příjde ověřit.

Tím je účet hotový. Následuje propojení v sfku s twitch, což najdete v ozubeném kolečku – nastavení viz obrázek. Jdete do s a f učet a naťuknete propojit s twitch a pak to vypadá takto a taky jak vidíte to jde i odpojit, kyby vás to omrzelo naštvalo nebo jen nechcte už sledovat:


POZOR: Pokud máte účet na lokálním přihlášení odměny nedostanete. Musíte mít sf účet.

TO by bylo a teď obrázky jak to funguje. Stačí vám to buď mít zapnuté na pc klidně bez zvuku a dělat cokoliv jiného nebo stáhnout appku a nechat to běžet na mobilu nejlíp v nabíječce. POČÍTÁ SE ČAS, aby vám to dalo odměnu. Já jsem na pc. Většinou čas, kdy je video dostupné je od 17-20 hodin, kdy je možnost, že bude video s názvem drops on, což jsou  odměny. Pokud to tam není napsaný nebo nevysílají tak to můžete zavřít. 

Pokud vám nepřišla zpráva hned vedle korunky jsou zprávy, tak jste nesplnili odkoukaný čas. Musíte počkat, až dorazí.. ještě jsem se dozvěděla o vypnutí zvuku přímo na liště a o zapnutí zvuku na twitch tím nemusíte ani na stránce zůstávat a můžete dělat cokoliv pokud si to odcvaknete ztlumit tuto stránku a zapnete zvuk přímo na videu stejně ho neuslyšíte, ale odměny vám normál dávat bude, což je pro mě samozřejmě fajn :), že nemusím přímo být na twitch stránce, jen to nechám běžet. Pokud si s tím někdo neví rady, ať se ozve jedna se o twitch v  pc. 

Tady v rohu kliknete na panáčka:



Otevře se panel, kde najdete drops a odměny:



Ťuknete na odměnu následně se to načte do sfka na všechny účty:


Jakmile splňujete čas koukání příjde vám nahoru zpráva, že máte nárok na odměnu a pak rozkřiknete nahoře človíčka a dáte drops a ťuknete na ně následně se přidají do sf hry.

Takže nejdřív mít účet na twitch, spárovat v sfku a pak nechat zaple pokud sfgame oficiál vysílá a je tam nalsáno drops on. Máte to na obrázcích.

 

Další způsob jak si nahrabat nějakou odměnu je na mobilu či pc, kde vám to občas napíše, že můžete hrát nějakou hru a něco tam splnit. Já to, už nezkouším. Dřív jsem si tam pár hub sklidila.


Získej houbičky, vedle se dávají kupóny. K nim jen dodám, že pokud je hellevator a zkoušíte tam narvat kod, než aktivujete hell a vyklikáte prvních 15 karet, tak tam nejde dát furt se na to někdo ptá. 

 

A poslední je webshop přihlášení s vaším id postavy do shopu. Tam si můžete po zmáčknutí login vybrat 1 houbu zdarma jednou za týden. Popřípadě tam najdete akce na výhodné balíčky.



Vlezete do shopu a dáte dole žluté pole login, Na poprvé to chce vaše id, které najdete v nastavení ozubené kolečko stačí ho zkopírovat a vložit. Znovu to zatím po mě nechtělo. 


Přepne se vám to na tohle a dáte zdarma 1 houba, pak tam bude běžet odpočet, že je vybraná a kdy bude znovu. 


Nárokovat a můžete zavřít přičte se sama. Jak vidíte jsou tam i různé balíčky třeba na hodinky atd. 
Snad to někomu pomůže.   

ps. 
HOUBIČKÁŘ

Taky je díky Eu stanoven limit na kupování hub paysefecard 50 euro měsíčně při registraci do paysefecard 250 euro píšu to, protože s tím měl jeden hráč problém a nemohli jsme přijít na příčinu, proč mu nejde nákup. Nakonec se jednoduše registroval a limit se mu tím zvětšil, jinak je to omezeno. Dál existují i akce u houbaře a občas i mega akce jako o černém pátku a podobně. Doba přičtení hub se může lišit podle toho jako platbu jste použili, ale mělo by to dorazit do 24 hodin pokud sen ic neděje kontaktujte podporu. Více o houbaří. Webshopu a twitch odměnách.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka