Info předělání shakes a fidget článku

 Zdravím. Dnes na to konečně lépe vidím. Měla jsem zánět spojivek. Synovec je šikovný a dotáhl to domů. Oba jsme měli antibiotikové kapičky a mastičku a já do toho ještě luxusní rýmu. 

Teď k věci. Asi si myslíte, že jsem tu nic v poslední době nedělala, ale opak je pravdou. Promazávám sf články staré a neužitečné. To co je přímo ke hře dávám do rozcestníku. Někdy jen poupravím a změním záložku, aby se to dostalo do sf rozcestníku, ale vy to nevidíte, protože se to jen přesune. Není to nový článek, takže jsem přidala podsvětí a pevnost, kde asi změna potřeba není pokud někde ano v čemkoliv, tak se v klidu ozvěte. Pak eventy, které jsem trochu dopsala. Článek o cechu. cech. mazlíku a další.

Došlo po letech k vymazání nahledaného alba na některé světy myslím si, že to nemohlo pomoct, když byli světy spojeny a dost účtů odstraněno. 

Složka hra shakes a fidget bude sloužit spíše pro updaty ve hře. Do rozcestníku převádím vše užitečné a nebo spojuji k sobě, tak aby věci spjaté byli pohromadě. 

Dál dojde ke smazání článku o albu a medailích. Momentálně je to ve hře dost přehledná knihovna přidám jen lokace zřejmě k hospodě, aby jste mohli splnit úkol lokací do alba. 

Klasickou arénu, hlídku  atd. takové ty normální věci přesunu do jednoho článku jako poslední.

Ráda bych se zaměřila na několik věcí, které zbyli a tím je hospoda, náměstí, mazlící, ale dnes to už nebude utahala jsem se :) však zítra je taky den. 

Nevím zda někdo z vás leze do povídek, ale ty až asi příští víkend budu nejdřív řešit sf články, kterých už moc nezbylo.  Těší mě, že sem chodíte kvůli sfku, ale ještě víc pokud občas přečtete i něco jiného.

Děkuji za pozornost a jdu se zachumlat :) Pěkný večer přeji.  


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka