sf rady a pokec na discordu

 Zdravím všechny. Trochu jsme se hecli a vytvořili menší discord na kecání, infa, eventy a odměny.

Rovnou jsem tam přidala a rozmístila stránky tady z blogu, kde to máte hned u žlabu :) Vytvořili jsme taky záložku, kde můžeme odpovídat na dotaz ke hře. Pak klasickou kecárnu a vychloubací koutek, kde jsem musela dát novou zbraň z s35 to víte legendární  :D odkaz dole. 


Přístup na server je ZDE!!!  Podmínky na vstup nemáme stačí, že sfko hrajete a chcete si pokecat nebo se něco dovědět o hře. Je jedno, na jakém serveru a v jakém  cechu hrajete prostě se zastavte :) 


Ps. Kdo čeká na povídky ta mám nějaký blok nebo nevím nic se mi nechce. ( chápej pořád mám na noťasu ulítlá písmenka a ještě jak je teplo, tak se ze mě stává línej hovnivál :D ) 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka