Update od A po Z

infoooo  24.7

Dnešní update přinesl sice opravu chyb a konečně by na mobilu mělo jít utratit zlato držením atributu, ale zase si zahráli jen škatulata batulata s ikona šoupli cech a hospodu dozadu tataři. V nastavení (ozubené kolečko) můžete upravit inventář, místo záložek tam mít přímo ikony v menu a odpočet času místo modré lištičky třeba u útoku. Normálně zase sáhli na to co neměli jako vždy. Snad se dočkáme tlačítka  návrat staré verze, kde si asi budeme moci vybrat, takže s úpravama ještě počkám ..........

PROSÍM všechny mé hráče, aby nekončili a počkali co ty patláci ještě vymyslí stačí mi nahlásit neaktivitu.  Dokola jen a jen náboruju a hledám lidi je to únavný, než v září, kdy se mi do hry po létu někdo nevrátil, protože tohle je stále dokola. Většinu cechů, které vedu jsem tento týden opravila a nahradila zbyl mi jeden na F12, kde jsem jen důstojník pokud tam hrajete nebo chcete hrát vítám kohokoliv, tak je cz/sk vyčerpáno až na dno, kdy jsem prolezla přes 400 cechu a odezva žádna klidně i lvl 1 


Info 

Zdravím v tomto týdnů nebo příštím  se pokusím upravit články o sf a aktualizovat změny přímo v nich. Uvidím jak mi to půjde konečně mám skoro napsaný díl povídky můj boss je ledovec, tak snad se k tomu taky properu, ale nic neslibuju.   Jak to tak pozoruji, tak ty updaty nebudou nijak veliké a dojde, už jen k opravám a drobnějším úpravám bohužel staré se nám nevrátí ty pakoně ho smazali. Jen mě štve, že na mobilu ještě neopravili utrácení goldu hromadně podržením jako to bylo předtím no, tak musím z pc, kde to funguje. Toto snad pořeší příště nahlášené je to od samého začátku. Můžeme být rádi, že nám aspoň dopředu v cechu vrátili počet členů a rytířů bylo to na hof.., což stejně celý cech je. Proč to nejdůležitější rozkouskovali netuším. Vyhodit člena nebo ho pozvat to to mohlo být přímo na postavě jako pošta, když hráče rozkliknu v infu a sjedu dolů, kde je pošta. Právě se chystám na nábor hráčů do cechů a opravdu, ale vážně se mi nechce, jenže problém s aktivitou je na více serverech a musím s tím pohnout, ať cechy jedou. 

Ps. To jedoucí podzemko byla šaškárna :D Někde jsem ho vytloukla a jinde neškrtla ani prvního :D Nastavili to tedy opravdu dobře :D kdo chcete můžu vm poslat pozvánku na discord. Máme tam všeobecnou kecárnu.

Vzhledem ke změnám ve hře a dodatečným úpravám udělám aktualizaci později. Hra prošla updatem včera 11.7 a trochu prohodili postavu toť vše k dessingu a pak oravovali chybky dál se uvidí. Info je ke dni 12.7   --------------------------------------


 Zdravím lidičky hrající sfko. Podle toho, co vše jsem prošla se mi nejvíc vyplatí nekoukat na nějaký forum, který je sepsaný, tak že by mě bolela hlava a vysvětlení skoro žádné. Vezmu to tedy prakticky stručně od sebe, jak mi zobák narostl a jak se mi změnili v počítači ikony.  :D

Pokud něco nechápete v předchozím článku máme odkaz na discord všichni jsou vítání nekoukám na svět nebo jestli jste začátečník. Prostě se přijďte vykecat. 

ps. pokud vám nejdou boje nejdřív musíte do nového podzemka výcviku pak to půjde. 

Album se otevře automaticky na lvl 10

Přejdu rovnou k POSTAVĚ: 

Jak můžete vidět po kliknutí na avatar se mi otevřela postava. Pokud prokliknu avatar nahoře v rohu vystřídají  se mi pomocníci a nebo mohu ťuknout nahoře na ty barevný zašoupnutý kartičky(viz obrázek), kde jsou taky. Po kliknutí na avatar s věcmi si mohu klasicky změnit vzhled. Níže máme zvíře, eliky a čas, do kdy je máme. ince a přes. hodinky byli přidány nahoru ke zlatu. Vinformacích máte album, ale je tam též, až dole jako poslední v záložce postup, Z informaci můžeme přecvaknout na popis postavy. 




Dál tu máme ještě kolonku atributy, U nich máme schované druhé já (nepoužívám ho ), kde lze přecvaknout věci a nebo to vedle je přímo zobrazit druhé já se zbrojí. Najdeme tam atributy a pod nima bonusy, očarování a vylepšení. Toť je vše co se tam zřejmě skrývá nic jsem nezapomněla doufám. Koukám, že nám to jen poschovávali nic víc v tom nehledejte jde o to naučit se, kde je to schované pokud to navazuje postavou hledejte v avataru :) 





Jdeme DÁL :
HOSPODA
Tam u ní není co dodávat. Prostě náš starý výčep je tam a zbytek byl rozdělen jak já říkám do vlastních chlívků :D klasicky na to jde v hospodě kliknout jako předtím, takže wc, hlídka, a šejdíř s kostkama v pohodě nic víc tam není a klikne se to lépe přímo v hospodě, takže stačí jen otevřít a klikat to tam víc se s tím nemusíte prát. Jen dodám, že pokud se vám přecvakla hospoda na expedice stačí dole v nastavení (ozubené kolečko) zaškrtnout, že chcete úkoly místo expedic a je hotovo. Pokud, ale rozehrajete expedice musíte odjet v nich, až další den to zase půjde cvaknout v nastavení, takže bacha na to. 

Pokud hledáte seznam akcí u barmana, tak nově jsou na náměstí nahoře taková trumpeta. 



Další jsou BOJE:
Tam najdeme klasickou arénu, PODZEMKA to nové musíte zabít 1, aby vám šli ostatní boje při hlídce. Taková jakoby spouštěcí blbost místo zrcadla, které bylo nenávratně rozbito a vyhozeno ze hry. A pak mazlíky vše je stejné jen to má svoje nová místa, která stačí najít.
Pokud jdete do boje v aréně nebo podzemku atd. načte se vám tam římsa, kdy zase můžete na další jedná se o nový časovač, ale nechte to raději déle prý není tak přesný. Složky si můžete nechat otevřený, aby jste na ně viděli můžete být úplně v jiných třeba v hospodě pokud je nezacvaknete zpátky. Ten časovač vidět bude to bych řekla, že je docela šikovné nemusím na to přím kliknout a koukat, jestli už můžu. 



OBCHODNÍCI:  
Zbrojírnu, čaroobchod a houbaře. Klasika beze změn jen to má svoje složky. NEPOTŘEBUJETE ANI OBRÁZEK, jestli nejste líny se na to podívat ve hře :D


KVARTÝR:
Lepší název zřejmě neměli :D 
Najdeme tam kejklíře z náměstí s úkoly. Cech, poštu a kolo štěstí.
Hlavní neznáma a debilita bude cech a hlavně vůdce :D (tvl proč mám tolik korunek :D)
ty tři ostatní stačí kliknout a hotovo to fotit nebudu, ale cech asi budu muset. 
Na první cech. stránce máme seznam hráčů, Můžeme cvaknout na vylepšení a nebo já tam mám i správa, tam spravuju cech a mohu dát důstojníka a udělovat pozvánky. Trochu na hlavu tohle vymejšlel cvok :D Pod touto fotkou když odruluju mám ještě dát či sebrat důstojníka je tam seznam celého cechu. Nevím kterej vocas to dal tak dozadu to budu na mobilu ztracená :D
OK. Dneska už ztracená nejsem, takže mohu cech trochu více přiblížit. 



Teď se nacházím v první složce boj, která je jako první pokud vám tam neskočí útok obrana nebo hydra či portál. Nejdřív vysvětlím pravou polovinu, kde máme uprostřed erb. Po jeho rozkliknutí, tam máme popis cechu a případně vedle toho podmínky náboru, zatím nechávám prázdné vše se mi vlezlo vždy do nástěnky :) Nad tím máte vypsaný infa jako kolik nás momentálně v cechu  je, jaké máme bonusy atd.. 

Další vlevo s korunkou je přecvaknutí zpátky na hlavní stránku cechu asi to k ničemu jinému neslouží a hrdina bitvy v druhém rohu taky k prdu :D

Jdeme dál. Žlutý rámeček je stojan/ meče pokud jde dát útok  v něm najdete právě útok, obranu, mazlíka a portál, když máte potvrzeno, tak se to schová právě tam. 





VELICE DŮLEŽITÉ PRO VŮDCE A DŮSTOOJNÍKY: 
Útok je lepší vybrat dole v postupu  klasicky přes síň slávy, než to babrat přes cech. Je na to líp vidět a je to dřív krásně rozkliknu mohu se vrátit a kouknout na jiný cech a nebo dát útok, který potvrdíte dvojklikem, protože se vás to musí zeptat určitě ? :D 


To první dole je výběr cechu kuknete na hráče. 
Pokud jde dát útok tam u toho štítů na konci bude cena a meče. 

 


Takhle u mě vypadá obrana blikal mi u cechu vykřičník vlezla jsem tam a dala zapsat se snad to zvládnu a budu vědět co a jak časem :) Ty vykřičníky mají upozorňovat i u pevnosti a podobně, aby jste to nezapomínali vybírat budou asi otravný :D já to tam mám plný :D



Jako poslední je mazl v kleci a to snad dojde každému. Je tam mazlíček, istruktor a poklad. 

Dál se vydáme na levou stranu, kde je seznam členů cechu a nahoře cvakneme z boje na vylepšení. Tam je tabulka s vylepšením pokladu, instruktora, síň rytířů a cechovní mazl každého hráče v cechu. 


Jako poslední přecvakneme opět nahoře do záložky SPRÁVA zřejmě to mají jen vůdci a důstojníci nikde se nemůžu podívat :D Zde můžeme pozvat hráče do cechu nebo vypsat volnou pozvánku tam se klasicky vyplní jen lvl jako to bylo předtím. 



Odruluju níže pod členy cechu, kde je seznam členů, jejich aktivita, jo je to tam znova :D a teď mám možnost na povýšení někoho na důstojníka či vůdce  nebo dát kopanec z cechu. Tím končím cechovní vymoženost, která by se jako předtím vešla na první stranuuuu... což mě sere :D 


Též můžete cech opustit ve SPRÁVĚ.  



Další máme VYLEPŠENÍ :
V něm najdeme stáj, čarodějnici a kováře opět než to chňápnu, protože tohle
 vymejšlel prašivej kojot :D ale tak hlavně, že nám je někam dali. 




SPRÁVA BUDOV: 
KLASICKÁ PEVNOST, SPRÁVCE ARÉNY A PODSVĚTÍ 
není potřeba cokoliv psát jen jsou jinde. 
Pro podsvětí pokud si chcete přímo vybrat hráče, tak nalákání do podsvětí jde přes síň slávy a následn u něj přepnete na atributy a dole máte meče normální útok a nalákání. 


Jako poslední je POSTUP.
Síň slávy, mezinárodní síň, a znovu album přímo na kliknutí, k tomu taky není co říct vypadá to stejně jen upřesním, že věci do alba se hledají právě v síni slávy. 
nastavení je zřejmě více méně stejné a na svém místě. 

Dodatek:

Vpravo nahoře najdete I obsahuje informace o každé kravině ve hře :D

Jedná se o informační tabuli ke složitým funkcím ve hře. ( ono je složitý kliknout ? :D)

Legendární podzemko zřejmě v nové formě ovšem nepíše se v jaké.

 

Režim dovolené: Je v režimu vývoje, již brzo ve hře. Pokud máš adventuromat v podsvětí na lvl 15 budeš si moct za 30 hub automaticky zaplatit praktiky bota :Dostaneš expy, zlato odměny, zbroj… nepřítomný můžeš být až 30 dnů.

Nový event 12-14 července se jmenuje jedoucí podzemí. 

Update obsahuje i nové úkoly. Došlo k celému přepracování hry. 

Hlavní bod je zřejmě nové zobrazená mapa města, jsou tam zobrazené budovy ke všemu co je ve hře. Pokud nemáš něco v menu nebo z budov odemčeno najdeš popis jak to otevřít. 

Zrcadlo bylo ze hry odstraněno nehledejte ho. 

Více infa přidám, až si hra sedne zřejmě dle kritiky budou něco předělávat, i když design asi zůstane stejný.

Prozatím končím je to vyčerpávající :D a co s tím budu dělat zítra ráno :D  

cokoliv co tu nemám ráda přidám stačí se ozvat :) taky nevím všechno :D pokud budou změny dopřidám. Jsem vyčerpaná :D






 


 

Komentáře

  1. Ten tygr když máš tolik hub bolí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jich mám tolik. Kupovat draka se nevyplatí, když jedu max od pá-ne a to bych ho vůbec nevyužila na plno.

      Vymazat
    2. takto ale tie huby nevyužiješ vôbec, ja som f2p mam grifa + chodim cez eventy 310

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka