Blbec jsem já :D


Ahojky tohle téma se ke mně úplně hodí. Náhoda je blbec a já jsem blbec echc. Už jen to, že jsem schopna trochu vést blog a s pomocí kamarádu, kteří mi dělali dess a nebo jakkoliv pomohli s učením třeba RPC mimochodem to mi taky zatím nejde :D Bylo fajn poznat takový lidi a je to opravdu náhoda, že mi chtěli pomoct. Antitalent neboli blbec na všechno. Než něco pochopím tak asi vyrostli do obřích rozměrů a pak bouchli, ale i tak se snažím dělat vše, aby blog fungoval a každý den se objevovali nové díly povídek a nebo třeba nějaká nepovedená kresba, kterou jsem nakreslila jen tak náhodou.

Dneska mě napadla slova k náhodě a štěstí pokusím se je tady sepsat :

Štěstí ti dneska přeje,
ale za zády se ti směje,
náhoda ta pomůže,
když už rozum nemůže.

Být blbec je jen náhoda,
vždyť je to taková pohoda,
štěstí na tebe kouká ze shora,
život je velká potvora.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka