Je toho tolik :D


Ahojte lidi to je zase téma co mám jako na tohle napsat. Dobře pár řádek snad jo. Takže potřebovala bych umět líp psát a taky lepší myšlenky, aby ty povídky za něco stály. Další co bych mohla jmenovat je návštěvnost blogu. Super, že sem každý den zavítá okolo 11 lidiček, ale taky to není přehnaně moc to by chtělo zlepšit :D. To co až tak moc nepotřebuju jsou moje chyby, který prostě v článkách byli budou a jsou s tím se musíte vy čtenáři a návštěvníci blogu smířit.

Teď příjde to hlavní a nejdůležitější nevím jak jsou na tom ostatní co mají blog, ale například já potřebuju na psaní dobrou náladu a naladěný myšlenky na příběh, který se snažím aspoň trochu napsat je to jako pohádka. Vyprávím si jí v hlavě úplně jako kdybych byla součástí příběhu a nebo vypravěč co se snaží popsat děj okolo něj.

Zní to dost praštěně, že ? Je to tak pokud nemam tyhle podmínky pro psaní napíšu jen pár řádku zaseknu se a nevím co dál a to samé platí i u básniček jen je to o něco těžší. Tam totiž vím básničku buď do pár minut a nebo ji prostě nedám dohromady, i kdybych se snažila celý den. Jako by toho bylo málo vzala jsem si do té své tupé palice RPC, který se nedaří a nedaří :D Některý tu můžete vidět je jich teprve hrstka a na jednom zrovna pracuju to zas bude patlanice pro zasmání, ale já to beru z humorem. Smích totiž léčí a je v životě hodně důležitý, to je to co potřebuji asi nejvíc. Dobrou náladu, pohodový SB kolem sebe a příběhy, který ráda vymýšlím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka