Neznáte mě, poznejte mě :D

Ahojte tak pro ty co mě neznají. Co bych o sobě mohla prozradit. Moc věcí to asi nebude, ale pár jich sem napíšu. Jsem trochu cvok a jinak docela hodná osoba teda aspoň si to o sobě myslím :D.

Ráda čtu a chodím vymetat k mým SB takže se klidně můžeš přidat a budu strašit i u tebe :D Né vážně je to tak a čekám tu samou odezvu, že občas příjdeš číst i ke mně na blog další věc co bych řekla jsem ulítla na hře shakes and fidget, ale to sem asi nepatří. Občas se pokouším nakreslit nějaké hrůzy to už asi víte stačí se podívat níže a nebo do rubrik Ruční kreslení. V poslední době jsem dost utahaná a navíc jsem se dala ukecat a snažím se kreslit RPC obrázky, který se mi nedaří snad se časem zlepším. Jen toho času je teď míň takže se spíš snažím psát další dilky k povídkám, než kreslit v programu.

Mám hrozně ráda anime Naruto to je vidět, že jo :D Vlastně tím jak jsem se začala koukat na toto super anime jsem se rozhodla, že začnu psát svoje originální příběhy. To je tak asi všechno :D

Chcete se ještě na něco zeptat pokud to nebude ztřeštěná otázka ráda odpovím :D
CHCEŠ SPŘÁTELIT BLOG? PÍSNI DO KOMENTŮ :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka