Bojíte se? :D


Znáte ten noční šramot co se rozléhá po domě či bytě? Je to vždycky tak divné, když někde zaskřípou dveře a přitom nikde nikdo. Mě to dost vytáčí nevím jak vás, ale mě to donutí jít se podívat co se kde děje. Někdy to jsou jen honící se kočky, který si řekli, že je nejvyšší čas probudit se a začít dovádět s nějakou rolničkou a nebo myškou na hraní. Úplně nejlepší je, když donesou rachtající hračku na schody a ta se kutálí dolů pěkně schod po schodu a vydává cinkavé zvuky dokud nespadne na odpočívadlo. V lepším případě si razí cestu až k botníku po třiceti schodech :D

V tomhle případě je u mě noční tvor kočka, protože někdy to je na oběšení co začnou vyvádět a to si jinak v klidu prospaly celý den.

Druhým rušičem a nočním tvorem je můj brácha většinou vyleze z pokoje, když už skoro spím a začne vyjídat ledničku a vaří si kafe. Ještě pak všude nechá rozsvíceno a šustí v lednici se vším možným. Tohle jsou noční tvorové jak je znám já a co vy jak je to u vás doma ?

Žádný strašidla tady jinak nemám no až na sebe :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka