Co se mi honí hlavou :D

Nevím jak bych měla začít, protože já když zavřu oči a ponořím se do svého mozku nebo hlavy jak chcete. Vidím tam obrazy a nebo útržky svých povídek, popřípadě pár vzpomínek, který se občas mihnou a pak mě napadne nějaká blbost :D vážně je to tak, třeba když usínám plánuju co bude v dalším díle. Taky si kolikrát připomínám nějaký kousek povídky, který v mojí hlavě ožívá a nebo úplně něco jiného co v mé mysli dostává nový tvar a ráda bych o tom načala novou povídku. Nedávno mě napadlo něco nového mám to dobře uložené v jedné škatulce myslánky :D a doufám, že jednoho dne to sepíšu až nastane ten správný čas a nálada zaobírat se něčím dalším. To vše se mi ukazuje a zase s ránem mizí kamsi do dálek a místo kouzelných příběhu nadejde čas na každodenní starosti.

V poslední době se to moc často nestává, protože jsem unavená a už si potřebuju o vánocích odpočinout. To bude klid, když se chystá kapr a tradiční vánočky, které u nás rozhodně chybět nemůžou. Stromeček co bude zdobit náš obývací pokoj skoro až do konce Ledna a samozřejmě dárky. Uklízení bylo až do teď a tím to nekončí, kdepak naopak všechno začíná s blížícím se novým rokem. Já si nejvíc přeju, aby u nás doma byli všichni zdraví a aspoň trochu jsme si rozuměli. Je to taková odrhovačka, ale já to myslím opravdu vážně a od srdce.

Ještě pak nesmím zapomenou na svůj blog, který se snad pomalu rozběhne a bude těšit pár čtenářů co ke mně chodí. Chtěla bych jim poděkovat za milé komentáře a nebo připomínky, kterých si moc vážím. Tohle všechno se mi mele v hlavě stále dokola. Občas něco vypadne z kolečka, ale nahradí je další myšlenky, nápady, obrázky a nebo útržky. Teď se mi to trochu povedlo sepsat na těchto pár řádků.

Tohle je moje hlava bez mozku děkuji za pozornost :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka