Vánoční program :D

Nový týden je tu a s ním i Vánoce. Nevím co bych měla napsat, protože všechno bylo jako vždycky. Stromeček jsme strojili v neděli a docela se povedlo bez úhony, až na malou převahu stromku takže musíme opatrně, aby nám chudák nespadl. Jinak mám takový dojem, že se povedl :D ustrojit dobře. Fotku sem bohužel nedám, protože nejsem ten typ co se chlubí fotkama :D V pondělí nastala velká honička všechno ještě poklidit, aby se mohlo začít připravovat na večeři. Po delší době jsme namazali chlebíčky a pustili se do přípravy salátu. Jako pochutnali jsme si to jo jen brácha musel mít místo kapra a salátu kuřecí biftek a hranolky :D Je to rebel :D

Dárku jsme měli jen pár, protože vše si kupujeme během roku takže jsem dostala nějaké oblečení, které se mi moc líbí. Vlastně od včerejška čumím na pohádky a filmy docela se těším na pretty woman to je moje oblíbené, i když to dávají dost často :D

Ještě jsem se chtěla zmínit o vánoční povídce, kterou vidíte níže. Docela mě zklamalo, že tam jsou jen tři komentáře, když byl větší zájem asi kolem deseti lidiček. Vím v čem je problém ta povídka se mi celkově nepovedla a přispěl k tomu ještě nově předělaný blog.cz.

Pěkné vánoce všem co si těchto pár vět přečetlo a doufám, že se vám splnili vaše sny a přání.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka