Můj ostrov :D


Přemýšlela jsem co k tomuhle tématu napsat a nakonec mi svitlo :D Takže pozor můj debilní článek.

Nejdřív bych musela zauvažovat kam na pustý ostrov spadnu a nebo se tam vydám sama. Kdyby nebylo vyhnutí jistě bych raději vybrala ostrov kde je teploučko :D (zimu moc nemusím takže k Antarktidě na pustý ostrov nechci :D ).
První a hlavní věc by byli plavky, protože i kdybych tam byla sama bez domorodců a nebo křováku stejně bych nebyla nahá a jen tak courala po ostrově sem a tam :D Zvláštní, že každý by upřednostnil jídlo, pití a nebo přátele já teda oblečení. Až pak to ostatní. Otázkou zůstává jestli bych nechtěla někoho sebou na ostrov, aby třeba pomohl se stavbou nějakého přístřeší a nebo lovu ryb atd.. nebudu tady vypisovat každou blbost.

Mám ráda klídek takže asi sama jen nevím jestli bych to zvládla. :D Jo a kdybych mohla přála bych si tam oheň, protože bez zápalek a nebo zapalovače bych jaksi nepodpálila ani seno.
Už se docela těším na palmy a písek pod nohama vždycky jsem měla ráda moře a tak žbluňk pomoc tady je medůza :D

Tohle téma měli dát až v létě jak mám přemýšlet co si zabalit sakra :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka