Okolo nás.


Tohle téma mě donutilo dost přemýšlet, protože to není jako obyčejně jen tak něco. Asi mi to nemyslí :D Však já na něco přijdu viz. níže :D ….

Živel nebo živly, když si toto slovo řeknu napadne mě jako první oheň, voda, země, vzduch, ale to asi každého taky bych mohla přirovnat tyto věci jako k moci nad námi. Myslím tím živelné pohromy s obrovskou silou ničit vše okolo. Kolikrát už se stalo, že voda stoupla v řekách a vyplavila několik vesnic a měst nebo vichřice zničila střechy u domů, stromy a nebo celý les. Je toho hodně i požár umí pořádně potrápit takhle aspoň já vidím živly. Jsou silní, když vypuknou tak jsou takřka neporazitelní a umějí napáchat tolik zlého ve světě.
Ještě bych k tomu přidala jeden živel sice nespadá do těch hlavních, ale myslím, že do nich bezesporu patři. Je to blesk, který když udeří není mu vyhnutí.

Tohle je můj názor na toto zvláštní téma týdne a jaký názor máte vy ?

P.s V klidu si tu čtěte a komentujte :D Především u povídek mě mrzí tak málo komentíku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka