Žádná sláva :D


Jak bych měla začít. No rozhodně tenhle článek věnuju mému blogu. Jak jste si mohli všimnou u mě se toho moc nemění :D Víte proč to tak je?

Nemám ráda změny. Vždycky si na něco zvyknu a nehodlám nic předělávat. Na nějaké počítačové úpravy jsem úplné pako bohužel no :D Ještě, že mi Hatake CHaos vždycky udělá nový dess a ještě ho i nastaví. Za to mu moc děkuju. Sama bych to asi dávno vzdala a blog si vůbec nezaložila.

Snažím se psát co nejčastěji, i když někdy to prostě nejde a nemůžu s povídkou hnout to taky není žádná změna stává se to dost často. Nechci, aby to vyznělo tak, že se žádných změn nedočkáte určitě někdy v budoucnu ano. Mám v plánu sem dát kolonku na dotazy, protože si myslím, že to bude aspoň trochu k užitku. Victor bude mít kam psát o další díl Čar a kouzel :D Mám takové tušení, že až to založím bude tam psát jako první :D

Asi také pozměním úvodních pár řádku o nekopírování článku a kreslené tvorby plus zřejmě přidám taky článek pro spřátelení nových SB. To je asi tak vše co se mého blogu týká. Je to takové shrnutí co se možná na blogu změní pokud se mi bude chtít :D

Pokud jde o mě jsem spokojená a nic měnit nebudu :D a co vy jak jste na tom ať už s blogem nebo se životem ?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka