Fakt chcete nahlédnout ? :D


Nevím jak vy, ale já si totálně nevěřím a to prostě v ničem. Normálně si pořád říkám, že stejně nic neumím. Jako kupříkladu dneska se přihodilo tolik věcí. Nejradši bych byla v nějakým snu, který bych si mohla utvářet sama. Prostě klídek a pohoda, ale je to vůbec v dnešní době možný? Všichni říkají, že realita je krutá, ale tak to není je ve skutečnosti někdy ještě horší. To je vlastně důvod proč se kritizuju ještě dřív než se o něco pokusím. Vždycky to dopadne nějak divně a nebo blbě. Snažím se totiž žít v realitě jen nevím realistka asi nejsem :D

Zrovna sem se snažila kreslit RPC a co myslíte přes dvě hodiny patlám jen obrys. Barvení dokončím jindy a snad ho i někdy zveřejním :D Nebo bych to musela celé vyhodit. Docela se těším, až zase vyleze sluníčko, protože ta zima okolo všechno ještě zhoršuje nebo co. V poslední době mám docela velký problém a ten je, že mě nenapadají básničky, které jak jsem si všimla komentujete nejvíce. Mám takový dojem, že se změnou počasí se mi podaří opět skládat nějaké básně.

Výhled na moji rozbitou nabíječku zatím v nedohlednu, tak doufám v zázrak, aby jí opravili a nechtěli k tomu ještě noťák :D To by byla moc krutá realita :D

Během dneška jste si neřekli co by jste si rádi přečetli. V tom případě asi zítra nic nezveřejním, abych na vás byla trochu hodná :D

Konec dnešní reality zítra příjde nějaká jiná a krutější :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka