Můj sen

Před chvíli jsem se vzbudila a konečně mě napadlo co bych chtěla napsat k tomuto tématu.

Asi jako skoro každý bych brala nějaký zámek nebo hrad se služebnictvem, ale pak mě napadlo něco jiného.
Budete se asi divit.
Tam kde je svět ještě v pořádku chtěla bych se dneska probudit. Tohle místo je opravdu úžasné, protože všichni lidé nejsou ještě tak zkažení jako tomu dneska je. Rozhlédla jsem se pořádně a zjistila kde jsem. Byla to jedna z povídek, které tak ráda píšu. Víte proč jsem si vybrala tohle ? Odpověď je jednoduchá. Tady si můžu dělat co chci je to sice zavřené jen u mě v hlavě, ale má to jednu výhodu, stane se to co si já budu přát. Takže klidně si můžu vysnít nějaký zámek a nebo prince :D ale to místo kde bych chtěla žít se nachází úplně jinde.

Moje místečko by bylo u nějakého kouzelného lesa a k chaloupce by mi chodili různá zvířata třeba jako draci a jednorožci, opravdu bych si je někdy přála vidět na vlastní oči jak se potulují okolo. To je asi všechno nějak jsem tenhle článek neuměla dát pořádně dohromady :D Bude to asi tím, že ještě spím a nechávám se unášet snem o dracích.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka