Žijete ještě ?


Dnešní den byl pro mě hodně náročný a když jsem se konečně dostala k počítači čekal na mě šok. Předtím jsem nebyla tak aktivní kvůli opravě svého počítače, ale i v té době jsem se snažila přidávat pár básniček a povídek a chodit ke svým SB každý den.

Dalo by se říct, že dnes trpím maličkou depresí kvůli blogu, někdo to nemusí brát vážně, ale já si rozhodně při psaní povídek odpočinu a pak bych taky očekávala, že když k někomu chodím a čtu články a jejich dílka, že to prostě oplatí a příjdou se podívat jestli jsem nezveřejnila něco nového. Asi jsem se spletla, když jsem si něco takového namlouvala. Sliby chyby říkalo se u nás doma. Bude na tom něco pravdy.

Taková moje malá blogová deprese z prdi návštěvnosti a žádných komentů. V tuto chvíli pak příjde na řadu věta: Mám stále pokračovat dál ve svém oblíbeném koníčku ? Psát příběhy a chodit číst na jiné spřátelené blogy jejich tvorbu?

Žijete ještě má SB-čka?

Jediná věc co mi zvedla trochu náladu je, že se do mého
seznamu oblíbených přidal blog: http://naruto-online.blog.cz/
Za to hrozně děkuju aspoň nějaký světlí bod v temnotě.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka