CO dál ?

Času je trochu míň, ale na psaní si vždycky čas najdu.

Jde o to, že bych sem rada hodila recenzi na novou povídku a brzo i první dílek, ale s takovouhle aktivitou a navštěvnosti se mi moc nechce. Má to pár háčku. Snad se mi povede to tu zase rozběhnout.

Za prvé bych se chtěla omluvit SB-čkam zas nechodim každý den. Většinou jednou za dva dny mám pořád problémy tak se nezlobte, že nekomentuju hned co něco vyjde u vás na blogu. Vždycky pak okomentim a prohlédnu vše co jste
přidali :). Dále jsem chtěla probrat vaši aktivitu u mě. Taky to není žádná sláva v dnešní době se hodně pozastavuje a nebo to rovnou mažete což mě hrozně mrzy už nemám moc SB, která jsou aktivní viz komenty ( asi čtyři lidi). Nebojte se po sobě zanechat koment jediné co tím provedete bude moje větší aktivita a častější přidávání povídek.

Když nemám pro koho psát tak je jedno jak čas utíká.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka