Věnec a svíce

Přeju všem pěkné adventní neděle. Jednu už máme za sebou a za pár dnů nás čeká další. Taky jste vyráběli věnec doma? Jestli jo tak určitě dopadl na výbornou letos máme fialové mašle a bíle svíčky vypadá opravdu hezky. Dokonce je hezčí než loňský :D


Škoda, že vám ho nemůžu vyfotit, protože nemam kabel k telefonu takže nic. A co vy? Už se těšíte na Vánoce? Já hlavně kvůli tomu, že budu doma .) Snad si užiju trochu klidu .)
Během zítřejšího večera možná přidám další díl povídky .) Záhada rozluštěná už zbývají poslední dva díly. Povídka je dávno dopsaná a budu se soustředit na ukončení další.

Teď jdu probrat seznam SB už jsem to měla mít přetříděné včera :D

První svíce už plápolá,
čekám až mě duch vánoc zavolá,
mezitím vosk na stůl skapává,
jemný vítr pro dnešek svíci sfoukává.

To je ode mě vše doufám, že sem občas zavítáte :) Komenty mě potěší :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka