Je tma :D

Znáte ten pocit, když se v noci procházíte. Pořád se otáčíte a ve tmě tápete po něčem co jste možná zahlédli. Taky tam, ale nemuselo bejt vůbec nic a nebo jen toulavá kočka co hledá místečko na spaní. Kdybych se takhle toulala Já určitě by to nebylo jen nějaké zvířátko :D

Ne já bych musela mít něco originálního jako potkat po cestě Kankura, který by mě začal honit v domnění, že jsem uprchlá kunoichi :D Úplně to vidím jak na mě posílá svoje loutky.
Tohle se doufám nestane. Já se naštěstí večer držím už doma pěkně v teple takže se mi to ještě nestalo :D

To patří k těm zimním večerům, ale mám taky hrozně ráda letní šero, kdy mě láká jít si ještě zaplavat. Už jste se někdy navečer koupali když prší? To je vám nádhera jak na vaše tělo dopadají kapky studené vody a kloužou vám po vlasech pak se přehoupnou na ramena a skončí v bazénu, kde ochlazují vodu. No prostě to chce vyzkoušet.
Všem doporučuju obě možnosti, i když já radši tu druhou do lesa či do parku mě v noci nedostanete na to zapomeňte.
Snad se líbilo .)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka